reklama

Kamarátstva našich detí

Tento týždeň vozím každé ráno svojho pubertálneho syna do denného yoyo tábora. Každý deň mi predvedie nové triky, ktoré sa naučil a spomenie niektorých kamarátov - yoyerov. Dnes ráno, keď sme míňali autobusovú zastávku, náhle vykríkol: "Mami - tam mám kamoša!"

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Pribrzdila som a zastavila, môj syn vybehol a vrátil sa aj s kamošom. Obzrela som sa na zadné sedadlo, aby som ho pozdravila. Pohľad na synovho kamoša vyčaril v mojej duši sekundové prekvapenie a následne na tvári úsmev.

Sedel tam chlapec tmavšej pleti, pekne odzdravil, vyzeral milo a slušne. Cestou sme sa chvíľu rozprávali o tábore, o prázdninách...

... a ja som bola hrdá na svojho syna, že kamarátov si nevyberá podľa farby pleti, ale má úplne iné kritériá...

Eva Čongová

Eva Čongová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Moje životné krédo: Enjoy Your LifeCestovanie s rodinou je skvelou zjednocujúcou zložkou našich rodinných vzťahov. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu